REKLAMACE

Instrukce pro Zákazníky, kteří nemají Uživatelský účet

Instrukcja dla Klientów nie posiadających Konta użytkownika

Odešlete e-mailovou zprávu na adresu pomoc@4fstore.cz - v nadpisu napište "Reklamace, objednávka č. ..." v textu uveďte své jméno a příjmení, číslo objednávky a informaci, jaké konkrétní zboží reklamujete a z jakého důvodu, e-mailovou adresu, korespondenční adresu, č. telefonu, č. bankovního účtu, formu kompenzace.

Pamatujte si, že nahlašování a řešení reklamace probíhá v souladu s platnými Podmínkami int. obchodu včetně Pravidel ochrany osobních údajů. Podrobnější informace se nacházejí v Podmínkách internetového obchodu.

Instrukce pro Zákazníky, kteří mají Uživatelský účet

KROK 1.

Přihlaste se na 4fstore..cz pomocí svého přihlašovacího jména a hesla. Následně v pravém horním rohu strany klikněte na "Váš účet".

KROK 2.

V menu po pravé straně klikněte na záložku "MOJE ZPRÁVY"

KROK 2.

KROK 3.

Objeví se seznam zpráv a klikněte na tlačítko po pravé straně "POŽÁDEJTE O odstoupení od smlouvy/Reklamaci".

KROK 4.

V poli "Vyberte objednávku" zvolte objednávku, v níž se nachází reklamovaný výrobek a klikněte "dále"

KROK 4.

KROK 5.

Vyberte "Typ hlášení" Reklamace

KROK 5.

KROK 6.

V následujícím poli uveďte číslo svého bankovního účtu.

KROK 6.

KROK 7.

Do pole "Výrobky v této objednávce" vyberte sdělované výrobky.

KROK 8.

Vyberte oprávnění vyplývající z právních předpisů, které byste chtěli využít.

KROK 6.

KROK 9.

V poli "Dodatečné informace" uveďte nutně důvod, pro který reklamujete zboží.

KROK 10.

Odešlete své žádosti kliknutím na tlačítko "ODESLAT ZPRÁVU".

Pamatujte si, že podávání a uznávání reklamace se odehrává v souladu s platnými Podmínkami int. obchodu, včetně zásad ochrany osobních údajů. Podrobnější informace se nacházejí v Podmínkách internetového obchodu.





DOKONČOVÁNÍ ZPRÁVY

(stejná v obou výše uvedených případech)

KROK 1.

Počkejte na e-mailové potvrzení přijetí hlášení. V obsahu zprávy najdete nezbytné číslo reklamace zakoupeného zboží.

KROK 2.

Připravte zásilku s originálem platebního výměru (nebo kopií faktury) a počkejte na kurýra, který od vás vyzvedne zásilku. Zaměstnanec 4F vás bude kontaktovat a oznámí termín příjezdu kurýra.

KROK 3.

O způsobu vyřízení reklamace se dozvíte z e-mailu zaslaného z e-shopu. V případě dotazů stran reklamace kontaktujte Oddělení vrácení a reklamací.


ODDĚLENÍ VRÁCENÍ A REKLAMACÍ

otevřeno od pondělí do pátku v hodinách 9:00 - 17:00
tel.: +42 022 888 01 56
e-mail: pomoc@4fstore.cz

Informace pro spotřebitele z EU: Na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr je dostupná platforma int. systému vyřizování sporů se spotřebiteli a podnikateli na unijní úrovni (platforma ODR). Platforma ODR je interaktivní multijazyková int. strana s bode kompletní obsluhy pro spotřebitele a podnikatele, kteří směřují k mimosoudnímu řešení sporu týkajícího se smluvních závazků vyplývajících z internetové smlouvy o prodeji nebo smlouvy o poskytování služeb.