Kurýr TopTrans

logo-toptrans-small2

Zásilku tuzemských zásilek realizujeme ve spolupráci s kurýrní firmou TopTrans.


 

Hlavní přednosti:


1. pohodlně - zásilka bude doručena k Vašim dveřím;
2. bezpečně - můžete sledovat cestu Vaší zásilky;


 

Jak využít tuto možnost?


1. Přidejte do košíku výrobek, který Vás zajímá a přejděte na náhled obsahu košíku (kliknutím na ikonu košíku v pravém horním rohu).
2. Následně zvolte "Kurýr TopTrans" jako způsob dodání.
3. Zvolte jeden z dostupných způsobů platby.
4. Nyní zkontrolujte správnost údajů a klikněte na tlačítko "POKRAČOVAT V OBJEDNÁVCE" pro přechod na další krok.
5. Zadejte zasílací údaje a klikněte na tlačítko "PŘEJÍT NA SHRNUTÍ".
6. Pokud jsou všechny údaje správné, klikněte na tlačítko "OBJEDNÁVÁM A PLATÍM". Pokud jste zvolil/a "Paypal" jako způsob platby, budete přesměrován/a na transakční servis, jehož prostřednictvím zaplatíte za nákup. V ostatních případech bude tento krok vynechán.
7. Počkejte na e-mailové potvrzení objednávky.



Co mám dělat, aby balík dorazil bez problémů?

Uveďte podrobnou, správnou adresu, na níž se během dne zdržuje osoba oprávněná převzít balík. Pokud se v hodinách 8:00 - 16:00 zdržujete mimo domácnost, navrhujeme zvolit jako místo doručení místo, v kterém se v této době zdržujete (např. pracoviště).
Místo doručení by mělo být dostupné pro busy, v kterých jsou balíky rozváženy. Cesty dostupné pouze pro terénní vozidla, uzavřená střediska nebo sídliště mohou znemožnit doručení zásilky. Pokud k Vám kurýr nebude moci přijet, může Vás požádat o to, abyste mu vyjel/a vstříc nebo vyšel/vyšla na cestu.
V případě doporučené zásilky si připravte přesnou částku.

Jak zkontrolovat, kde se nachází můj balík?

S využitím čísla zásilky, které Vám zašleme, můžete lokalizovat zásilku prostřednictvím:
a) internetu - zásilku můžete vyhledat zde.
b) zavoláním do firmy dopravce na pevnou linku uvedenou na stránkách (odkaz zde).

Jak vypadá doručení balíku?

Kurýři vynaloží veškeré úsilí pro to, aby doručili balík osobně do rukou osoby objednávající zboží.
Kurýr by neměl vstupovat do bytu či soukromých prostor z obecně pojatých bezpečnostních důvodů. K doručení by mělo dojít "ve dveřích".

V případě Vaší nepřítomnosti:

a) balík může být ponechán u souseda - musí to být ale předem telefonicky dohodnuto s kurýrem, který musí obdržet Váš souhlas s takovým předáním balíku;
b) o tom, že zásilka nebyla doručena, budete informováni prostřednictvím SMS zprávy, další pokus o doručení je proveden vždy následující pracovní den. Po neúspěšném pokusu o doručení balíku můžete zásilku přesměrovat na jinou doručovací adresu – musíte nám to však nahlásit e-mailem a dohodnout s námi, pokud by se jednalo např. o nějaké místo na území jiného města/ jiné obce, kdo uhradí eventuální náklady takové služby. Po dvou neúspěšných pokusech o doručení bude vaše zásilka vrácena odesílateli.

Jak dlouho budu čekat na balík?

Balík zaslaný obchodem bude doručen nejpozději do 5 pracovních dnů (počítá se den podání objednávky). Doba doručení závisí na trase, kterou musí daného dne zvolit kurýr, aby dodal všechny balíky. To znamená, že k Vám může dorazit v různou denní dobu - ve většině případů bohužel nelze zvolit dobu doručení. Kurýr ale vynaloží veškeré úsilí, aby splnil Vaše očekávání v této oblasti.

Zavolá mi kurýr před doručením balíku?

Kurýr zpravidla kontaktuje příjemce balíků před jejich doručením, není k tomu ale zavázán. Avšak v den doručení balíku bude na stránce pro sledování zásilek (odkaz zde) uvedeno telefonní číslo zaměstnance, který vám přiveze balík – můžete jej sami kontaktovat.

Mohu zkontrolovat obsah balíku před jeho převzetím?

Před podepsáním nákladního listu zkontrolujte vizuálně stav zásilky, případné výhrady zapište do nákladního listu. V případě evidentního poškození můžete odmítnout převzetí zásilky – v tomto případě zahájíte reklamační řízení.

Co mám dělat v případě, že mi byl doručen poškozený balík?

Můžete odmítnout převzetí, v takovém případě bude zahájeno reklamační řízení. Pokud jste převzali zboží s uvedením jakýchkoli výhrad, můžete nám je také nahlásit (e-mailem nebo telefonicky), a pak zahájíme reklamační řízení. Veškeré výhrady zapište jako záznam do přepravního listu.

Mohu změnit doručovací adresu po odeslání balíku?

Ano, pro tyto účely kontaktujte kancelář e-shopu. Pokud již došlo k doručení na první uvedenou adresu, změna adresy může být spojená s nutnosti opětovného uhrazení poštovného. Změna adresy může vést k opoždění doručení o 1-2 pracovní dny. Náklady na dopravu hradí objednatel.

Newsletter

Přihlaste se k odběru newsletteru již nyní!

Budeme Vás informovat o akcích, výprodejích a speciálních nabídkách. Chráníme Vaše data – z odběru newsletteru se můžete kdykoliv odhlásit.

Připojte se k nám

Všechna práva vyhrazena © 2009-2018 4fstore.cz