FAQ - často kladené otázky

Co Vám dává vytvoření účtu?

  1. 5% sleva na produkty za plnou cenu
  2. Přístup k historii objednávek
  3. Pohodlnější podávání objednávek

Kde najděte odkaz potvrzující registraci účtu?

Odkaz potvrzující by měl přijít na adresu e-mail uvedenou během registrace. Pokud ji nemůžete najít na e-mailu, podívejte se do souboru SPAM.

Jakým způsobem resetovat heslo?

  1. Klikněte tady pro resetování hesla. Uveďte svou adresu e-mail, kterou jste použili během registrace účtu. Dále klikněte tlačítko „ODESLAT”.

  2. Přihlaste se na uvedený e-mail a najděte zprávu s titulem „Resetování hesla ve 4F”, které odesílatelem je pomoc@4fstore.cz. Otevřete ji a klikněte tlačítko „NASTAVIT NOVÉ HESLO”.

  3. Po přesměrování na stránku, v poli „Nové heslo” uveďte nové heslo, dále v dalším poli „Potvrdit nové heslo” uveďte je ještě jednou a klikněte tlačítko „Nastavit nové heslo”.

Co dělat v případě, že jste neobdrželi zprávu e-mail s odkazem na resetování hesla?

Odkaz resetovací heslo by měl přijít na uvedenou adresu e-mail. Vzhledem k zatížení poštovních serverů toto občas trvá několik minut. Pokud ho nemůžete najít na účtu e-mail, podívejte se do souboru SPAM.

Nemůžu se přihlásit. Co dělat?

  1. Klikněte tady pro resetování hesla, a dále postupujte v souladu se zobrazujícími se zprávami

  2. Pokud resetování hesla nepomohlo, zkuste se přihlásit používajíc soukromý režim. Je třeba, pro vhodný webový prohlížeč, stisknout níže uvedenou kombinaci tlačítek:

    1. Chrome: CTRL+SHIFT+N

    2. Firefox: CTRL+SHIFT+P

    3. Opera: CTRL+SHIFT+N

    4. Safari: Vyberte příkaz menu Soubor > Nové soukromé okno

    5. Edge / Internet Explorer: CTRL+SHIFT+P

Pokud toto řešení nepomohlo, je třeba vyčistit cookies v prohlížeči.

  1. Jestli po provedení výše uvedených činností dále máte problém s přihlášením, je třeba odstranit steré heslo v prohlížeči:

    1. Chrome: klikněte tady.

    2. Firefox: klikněte tady.

Jak by mělo vypadat heslo (počet písmen, číslic, zvláštních znaků)?

Heslo by mělo mít alespoň osm znaků a skládat se minimálně z třech ze čtyřech typů znaků:

  1. malá písmena

  2. velká písmena

  3. číslice

  4. zvláštní znaky

Příklad hesla vytvořen podle výše uvedeného návodu: NovéHeslo!@34

Kde můžu najít moji fakturu?

Fakturu naleznete ve svém e-mailu použitém při zadávání objednávky nebo pokud jste objednávku učinili jako registrovaný zákazník, pak si ji můžete stáhnout tak, že přejdete do svého účtu 4F a kliknete na svou objednávku. Ve spodní části uvidíte možnost „stáhnout dokument“.

Webové stránky padají, nemohu provést nákup...

Vzhledem k velkému zájmu o naši akci mohou nastat dočasné problémy s provozem webové stránky. V tomto případě Vás prosíme o objednávku e-mailem pomoc@4fstore.cz . Budeme potřebovat info - kód produktu, který naleznete napravo od fotografie v podrobných informacích o produktu.

Sleva nefungovala, proč?

Pro získání slevy je nutné při zadávání objednávky zadat slevový kód do pole „slevový kód“. Toto pole naleznete pod seznamem produktů přidaných do košíku. Kód, který aktuálně platí pro web 4F, je: BLACK40. Pokud se po jeho zadání částka objednávky nesníží, znamená to, že se na produkty nevztahovala akce. Doporučujeme vám však seznámit se s nabídkou, na kterou se vztahuje akce Black Friday. Pevně ​​doufáme, že tam najdete hodnotné produkty.

Co když je velikost nesprávná? Je možné vyměnit/vrátit produkt s akční cenou (BF)?

Bohužel nemáme možnost přímé výměny. Poskytujeme možnost vrácení, po které si zákazník může znovu zakoupit produkt ve správné velikosti za aktuálně nabízených podmínek. Produkty zakoupené během období Black Friday je možné vrátit do 5.1.2024

Pokud bude mít zakoupená věc špatnou velikost, mohu ji vrátit?

Ano, je to možné. Je ale třeba pamatovat, aby vrácená věc nenesla stopy po používání, měla všechny visačky a aby nebyla překročena 30denní lhůta pro vrácení. Přesné informace o tom, co je třeba udělat pro úspěšné provedení vrácení, zasíláme e-mailem.

Pokud se rozhodnete zásilku vrátit sami, uschovejte si prosím sledovací číslo vrácené zásilky.

Je zboží prezentované na stránkách e-shopu dostupné skladem nebo je třeba čekat?

Všechny prezentované výrobky jsou dostupné. Pokud byl jakýkoliv výrobek vyprodán, mizí z nabídky a nelze si ho objednat.

Nemohu najít určitý výrobek na stránkách e-shopu. Je šance, že ho pro mne seženete?

Vynaložíme veškeré úsilí, aby se to povedlo. Napište nám e-mail a uveďte v něm název, barvu a velikost hledaného výrobku. Pokud bude dostupný v hlavních skladech, objednáme ho do e-shopu.

Během placení za objednávku došlo k přerušení mého internetového spojení. Co mám dělat?

Není to důvod k znepokojení. Takové situace se stávají. Postupujte v souladu s následujícími kroky: 

1. Ujistěte se, zda jste obdržel/a e-mailovou zprávu od eCard, v které najdete odkaz umožňující dokončit platbu. E-mail by k Vám měl dorazit během 30 minut. 
2. Pokud po uplynutí 30 minut neobdržíte žádnou zprávu - napište nám na adresu: pomoc@4fstore.cz , nebo zavolejte na č.: +420 (2) 34093878 (infolinka). Pokusíme se Vám odpovědět nejrychleji, jak jen to bude možné.

Lze si zboží vyzvednout osobně?

Z technických důvodů není možné si vyzvednout vaší objednávku osobně. Internetový obchod a kamenné prodejny jsou na sobě nezávislé.

Posíláte balíky prostřednictvím pošty?

Ne. Všechny objednávky zasíláme kurýrní firmou DHL nebo Packetou. Díky tomu k Vám může většina objednávek dorazit velmi rychle - toto řešení navíc umožňuje sledovat balík na internetových stránkách přepravce.

Jak dlouho budu čekat na realizaci zakázky?

Zakázky se snažíme realizovat během co nejkratší doby. Většinu objednávek posíláme během jednoho pracovního dne po podání objednávky, někdy se nám podaří poslat danou objednávku ještě téhož dne, kdy byla podána. Maximální doba realizace objednávek ale činí 3 pracovní dny + 2 dny, které kurýr/balíkomat potřebuje na doručení balíku. V případě předem uhrazených objednávek (kartou, převodem nebo složenkou) realizace začíná v okamžiku autorizace platby (tedy obdržení informace, že peníze za danou objednávku dorazily na účet naší firmy).

Je nutné se registrovat pro podání objednávky?

Ne, Registrace je dobrovolná. Velmi ale doporučujeme, abyste této možnosti využili, protože přináší mnoho výhod.

Jaké jsou výhody registrace?

Založení účtu má mnoho výhod, např.: 

1. 5% sleva na produkty za plnou cenu;
2. rychlý přístup k informacím ohledně Vašich objednávek a statusu jejich realizace;
3. možnost kdykoliv uhradit objednávku z pozice vlastního účtu;
4. není nutné vyplňovat formulář s dodacími údaji při každé objednávce (při dalších objednávkách se stačí přihlásit);
5. samostatné hlášení žádostí o výměnu/vrácení/reklamaci;
6. možnost editovat vlastní údaje (včetně změny hesla).

Mohu si vybrat hodinu doručení nebo uvést různé dodací adresy v závislosti na plánované hodině doručení?

Standardní kurýrní zásilka neumožňuje zvolit hodinu doručení (nevztahuje se na ni záruka hodiny doručení). Nemůžeme Vám tedy zaručit konkrétní hodinu doručení. Nelze také uvést alternativní dodací adresy. Pokud ale budete mít problém s převzetím zásilky v době, kterou uvede kurýr, kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu. Vynasnažíme se najít řešení, které Vám bude vyhovovat. Osobám, které se obávají problémů s doručením balíků, můžeme navrhnout doručení prostřednictvím Balíkomatů InPost. Pokud se ve Vašem okolí nachází Balíkomat (jsou ve většině měst, ve velkých městech jich je většinou několik), navrhujeme Vám, abyste si zvolili právě tento způsob doručení. Objednávka pak bude doručena do Vámi zvoleného Balíkomatu, odkud ji budete moci do 3 dnů vyzvednout v libovolnou denní dobu (také v noci).

Co znamenají statusy přidělované mé objednávce? Co to znamená pro realizaci objednávky?

Objednávka obdrží během realizace minimálně tři statusy, mj.: 

a) "nová objednávka - čeká na realizaci" - je to status, který objednávka obdrží automaticky poté, co je zaregistrována v systému; 
b) "čekání na platbu" - tento status obdrží pouze ty objednávky, u kterých byl zvolen způsob platby online; to znamená, že obsluha ještě nezjistila, zda byla platba zaúčtována v systému a realizace je pozastavena do doby přijetí platby; 
c) "probíhá realizace objednávky" - obsluha e-shopu začala kompletovat objednávku (v případě platby předem tento status znamená, že objednávka byla uhrazena); 
d) "zásilka byla odeslána" - zásilka byla úspěšně zkompletována a balík byl předán kurýrní firmě; 
e) "probíhá vysvětlování objednávky" - velmi zřídka používaný status, objednávka ho získává v situaci, kdy nelze realizovat objednávku bez konzultování určitých záležitostí se zákazníkem (to znamená, že se obsluha e-shopu snažila kontaktovat zákazníka e-mailem nebo telefonicky a čeká na jeho rozhodnutí);
f) "objednávka byla realizována" - status udělovaný poté, co byla doručena zásilka a kurýrní firma zaplatí dobírku na účet e-shopu (status čistě informačního charakteru); 
g) "objednávka byla zrušena" - status udělovaný každé objednávce, která nebyla realizovaná (nezávisle na způsobu přerušení realizace); 
h) "objednávka nebyla vyzvednuta" - status udělovaný objednávkám, které e-shop realizoval, ale zákazník si je nevyzvedl.

Obdržel jsem poškozený balík. Co bych měl dělat?

V případě, že zásilka dorazí poškozená, máte možnost zásilku odmítnout převzít a vyplnit s kurýrem protokol o poškození. Pokud část obsahu chybí, nebo je zásilka viditelně poškozena, kontaktujte nás prosím do 24 hodin od doručení zásilky s dokladem (fotografie) a protokolem o poškození za účelem reklamace.

Kdy bude moje objednávka doručena?

Vynakládáme maximální úsilí, abychom zajistili, že Vaše objednávky budou doručeny včas, avšak vzhledem k vysokému objemu objednávek zadaných během akce Black Friday může dojít ke zpoždění dodání. Informace o aktuálních dodacích lhůtách naleznete na naší stránce na kartě produktu. Pro ověření stavu vaší objednávky vám také doporučujeme kontaktovat centrum zákaznických služeb. To lze provést e-mailem pomoc@4fstore.cz nebo telefonicky na +420 (2) 34093878 ve dnech PO-PI v době: 8:00 - 16:00..

Jak funguje systém PayPal?

PayPal je mezinárodní, bezplatný a bezpečný systém online plateb ("digitální peněženka"), umožňující platit za nákup jak po Internetu, tak v tradičních prodejních místech, aniž by bylo nutné vlastnit kreditní kartu.

Pro použití platby prostřednictvím systému PayPal musíte:

1. Vytvořit účet na www.paypal.com.

2. Propojit vytvořený účet na www.paypal.com s Vaším bankovním účtem.

3. Převést prostředky z Vašeho bankovního účtu na účet PayPal, na kterém (po připsání částky) se zobrazí prostředky dostupné pro využití.

4. Zvolit konkrétní výrobek nebo službu a přejít na fázi platby. Zvolit možnost PayPal.

5. Přihlásit se k Vašemu účtu, kontrolovat údaje a potvrdit platbu. Transakce bude okamžitě realizována.

Mohu platit obyčejným převodem a ne prostřednictvím eCard?

eCard je platební systém, který nabízí mnoho způsobů platby - včetně klasického převodu. Doporučujeme dokončit transakci prostřednictvím tohoto systému, protože nám umožňuje rychle zjistit, zda byla daná transakce úspěšně dokončena a zda můžeme poslat balík. Lze také provést přímou platbu na náš účet, ačkoliv proces finalizace platby (tedy obdržení informace z účetního oddělení, že daná objednávka již byla uhrazena) je delší.

Nepodařilo se mi objednávku uhradit

PRádi bychom Vás poprosili uhradit objednávku převodem na účet, změna na platbu na dobírku bohužel není možná. Pokud si přejete, objednávku Vám můžeme stornovat.

Číslo účtu:

000000-0200001083 / 3060

anebo

Číslo účtu ve formátu IBAN a SWIFT / BIC

CZ59 3060 0000 0002 0000 1083

(SWIFT / BIC): BPKOCZPP

poznámka / variabilní symbol bude číslo Vaší objednávky.

Najdu všechny výrobky prezentované na stránkách e-shopu také v kamenné prodejně?

Sortiment eshopu a zásoby kamenných obchodů se mohou lišit. V některých případech plocha kamenné prodejny neumožňuje uskladnit všechny výrobky nabízené v dané sezoně. Stává se také, že konkrétní výrobky již byly vyprodány jak v kamenné prodejně, tak v našem e-shopu. V takovém případě obsluha e-shopu sdělí informaci, zda je takový přenos možný. 

Nevím, kterou velikost mám zvolit. Co mám dělat?

Podívejte se na popis výrobku, kde většinou najdete tabulku velikostí daného výrobku. Pokud tato tabulka není na konci popisu výrobku, můžete přejít na záložku "Specifikace". Pro zvolení vhodné velikosti změřte své oblečení daného druhu (tj. pokud kupujete kalhoty, změřte své aktuální kalhoty) a na základě toho zvolte velikost. Přesný návod uvádíme v nabídce "NÁPOVĚDA" ve spodní části našich stránek pod nadpisem "Jak zvolit velikost?".

Je barva oblečení stejná jako na fotografii?

To je bohužel velmi složitá záležitost. Vynakládáme veškeré úsilí, aby naše fotografie představovaly skutečný stav výrobků, ale barva zobrazovaná na monitoru závisí nejen na samé fotce, ale také na nastavení monitoru, matici atp. Zkrátka - stejný snímek může na několika monitorech vypadat jinak.

Proč jsem předtím koupil/a výrobek za vyšší cenu a teď je v akci?

Na to bohužel nemáme vliv. Konkrétní výrobky jsou - na základě rozhodnutí vedení - zahrnuty do akce bez uvedení konkrétního termínu. Proto se stává, že naše obsluha nemá vždy k dispozici informace ohledně aktuálních slev.

Jak mám postupovat při vrácení zboží?

Produkty zakoupené v E-shopu můžete vrátit jako registrovaný nebo neregistrovaný zákazník následovně:

 

Registrovaný zákazník

Pro vrácení zboží prosíme následujte tento LINK : https://4fstore.cz/vraceni.

Pokud jste registrovaný uživatel postupujte podle uvedených kroků až k objednávce bezplatného kurýra.

( Číslo RMA je číslo vrácení )

Prosíme Vás o zaslání bankovních údajů ve tvaru IBAN a SWIFT/BIC , pokud jste tak již neučinili v nastaveních Vašeho účtu na pomoc@4fstore.cz

 

Neregistrovaný zákazník:

Pro vrácení zboží prosíme následujte tento LINK : https://4fstore.cz/vraceni.

Prosím, napište nám na pomoc@4fstore.cz číslo objednávky, kódy produktů, které chcete vrátit a číslo účtu ve tvaru IBAN.

( Číslo RMA je číslo vrácení )

Následně Vám zašleme informace k tomu, jak si objednat bezplatného kurýra.

Pošlete poptávku:
:
:

* pole nutné